środa, 5 sierpnia 2009

Koniec Jelenia

Kilka wakacyjnych dni spędziłem w moich ukochanych stronach czyli w rejonie Tomaszowa Mazowieckiego. Ku mojej rozpaczy dowiedziałem się iż były to również ostatnie chwile połączeń osobowych na linii Tomaszów - Skarżysko. Linia uruchomiona w 1885 roku dożywa swoich dni, a z nią moja ulubiona stacyjka - Jeleń. Stacyjka, na której niegdyś car opuszczał pociąg by udać się do swego pałacu myśliwskiego w Spale. Boje się ze gdy następnym razem odwiedzę Jeleń po budynku stacyjnym nie będzie już śladu...Byc może połączenia osobowe kiedyś powrócą obsługiwane przez szynobusy - to juz jednak nie to samo...Ciężko opisać jak bardzo mi żal...





Dwa pociągi w Jeleniu to prawdziwy rarytas juz...Ten w tle to niestety "prywaciarz"
SU-42 z osobowym składem do Skarżyska przekracza Pilicę mostem zwanym przez miejscowych "żelaznym" - przedostatni raz.

Ostatni odjazd z Jelenia

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz